http://uplod.ir/ipm6x20kn3w9/Kamelia_-_Ye_Neshouni_[320].mp3.htm عشق تو
❤ღمخــــ!طبـــــ خــــــ!ص مـــــنღ❤

بهترین عکس عاشقانه, تصاویر عاشقانه, خوشگل ترین عکس عاشقانه, زیباترین عکس عاشقانه, زیباترین عکس عاشقانه و رمانتیک دو نفره, عاشقانه, عکس عاشقانه, عکس عاشقانه 93, عکس عاشقانه جدید, عکس عاشقانه دوتایی, عکس عاشقانه زیبا, عکس عاشقانه هنری, عکس های عاشقانه, عکس های عاشقانه ی زیبا و رومانتیک




عشقت در قلبم است ، تو مال منی و باور نداری که تنها امیدم به تو است

تمام زندگی ام هستی و خبر نداری که بی تو میمیرم…

باور نداری که در قلبم جز تو و عشقت کسی جایی ندارد ، کسی از حالم خبر ندارد

نمیدانی که با وجودت به من نفس میدهی 

نمیدانی که با نفسهایت به من جان میدهی

و ای همیشه ماندگارم ، ای عزیزتر از جانم 

با تو همیشه در اوج آسمانم ، با تو آرام ، حالم خوب خوب، همیشه شادم…

از عشق نمی هراسم آنگاه که تو عشق منی

نمیترسم از رفتنت آنگاه که تو هم عاشق منی…

تنها باور داشته باش عشق مرا ، غرق شو در وجودم و

ببین که لحظه به لحظه نفسهایم تو را میخواهند..

با تو همیشه مستم ، مست چشمهایت ، با تو همیشه هستم ، هستم تا ابد در دل 

مهربانت هیچکس نمیتواند مرا از تو بگیرد،آنگاه که من با تو یکی شده ام ، با تو همیشگی

شده ام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: دل نوشته های زیباو عاشقونه,
+ یک شنبه 30 شهريور 1393 ساعت 23:2 توسط maryam-h